Palec dole pre Facebook, znova
Facebooku ide karta... Niežeby za posledný rok nemal už prúserov na konte dosť, toto je dosť silná káva aj v takto širokom porovnaní - stovky miliónov hesiel ukladaných (v logoch) ako čistý text.
Výhovorky sú už na svete, ale toto je takpovediac neodpustiteľný fail. Moja dôvera v túto sociálnu sieť nebola nikdy zvlášť vysoká, predsa len služby zdarma sú zväčša tie najdrahšie. Flagrantné zneužitie mobilného telefónneho čísla, ktoré používateľ odovzdal v dobrej viere pôvodne len na účely dvojfaktorového prihlasovania, na cielenie reklám ma v tom len utvrdilo. Ale úprimne, takúto zhovädilosť som nečakal ani od nich.
Poučenie pre všetkých:
- To, že je nejaká spoločnosť "veľká" neznamená, že sa bude správať zodpovedne a nebude robiť trestuhodné chyby
- Používanie rovnakého hesla pre rôzne služby na internete naozaj nie je dobrý nápad